sobota 26. prosince 2015

Štědrý den v obrazech!

Nikdy se mi nestalo, že bych měla tak hektický Štědrý den. Samozřejmě jsem si užila každou minutu, protože je to přeci Štědrý den! A je jednou za rok, ale občas jsem mírně nestíhala a nevěděla, kam dřív skočit a co dřív udělat.
Vstávala jsem brzy, samozřejmě, protože bylo třeba začít dělat salát na večeři. Pak jsem chvíli musela pracovat a při tom jsem si dovolila jednu pohádku v televizi. A po obědě jsem se vrhla na balení dárků, což mi letos zabralo docela dost času.





Návod jak vyrobit takovouhle taštičku můžete najít zde.


Když byly dárky zabalené, už jsem musela jít dělat chlebíčky na večer a trochu poklidit. A pak už se prostíral stůl a připravovala večeře.
A pak se celá rodina sešla u stromečku a rozdávali se dárky.


Žádné komentáře :

Okomentovat