sobota 26. prosince 2015

My favorite kind of breakfast.

A L O H A  friends.

Doufám, že si přes svátky užíváte pohodu a klid po boku lidí, které máte rádi.
Rozhodla jsem se, že vám sem dám recept na mé oblíbené palačinky. Dělám je poslední dobou docela často, protože je to tak snadné a rychlé je udělat, klidně i ráno ke snídani, a jsou opravdu dobré. Takové ty "americké" nadýchané. :)

Co budete potřebovat?
Co se týče náčiní, připravte si dvě střední misky, něco na míhání těsta, naběračku a samozřejmě pánev. Já jsem použila i ruční mixér, ale můžete to vše dělat ručně, samozřejmě to pak ale bude trvat trochu déle.

INGREDIENCE:

  • 3 vajíčka
  • 115 gramů hladké mouky
  • 114 ml mléka
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • špetka sůl

POSTUP
Oddělíte žloutky od bílků a do mísy se žloutky přidáte mouku, mléko a prášek do pečiva. Vše důkladně promíchejte. Bílky v druhé misce trochu osolte a udělejte z nich sníh. Ten pak opatrně vmíchejte do těsta. A můžete smažit na pánvi. Z tohohle množství těsta obvykle vznikne přibližně 8-10 menších palačinek.


A pak jen záleží na tom, co máte rádi. Můžete je namazat marmeládou, nutellou, polít je medem... Já je mám nejraději s bílým jogurtem a lesním ovocem. 



Žádné komentáře :

Okomentovat