pondělí 12. září 2016

COLORS EVERYWHERE

A L O H A  friends.

Na facebooku už jste si mohli všimnout, že jsem tuto sobotu zavítala na akci zvanou Run in Colors. Tato událost se konala hned v několika městech, a jelikož se nekoná prvním rokem, dá se říct, že už se jedná o jakýsi celorepublikový fenomén. Protože mi účast na minulém ročníku z časových důvodů nevyšla, hodně jsem se těšila na ten letošní, který jsem si (jak jsem sama sobě slíbila) nemohla nechat ujít. A zúčastnila jsem se Plzeňské zastávky...

Pro ty z vás, kteří o téhle akci třeba ještě neslyšeli: Jedná se o pětikilometrový běh, který je spojen s velkou porcí zábavy v podobě práškových barev. A o ten běh jako takový vlastně ani nejde - nejedná se o žádný závod, čas se oficiálně nijak neměří - jde hlavně o to trochu se odvázat a užít si srandu. A to tedy Plzeňský Run in Colors rozhodně splnil. Běželo asi 1200 lidí, a jelikož jde také o charitativní akci, tak se díky této účasti vybralo více jak 120 000. Což je fakt super!

Nechci tady sepisovat sáhodlouhé odstavce o významu akce a bůh ví o čem. Jak říkám, šlo hlavně o zábavu... I když musím uznat (jako blázen do běhání), že jsem se těšila i na ten běh. Počasí vyšlo na jedničku a běželo se fakt krásně.
Každopádně... Tady ještě pár fotek:

Takový pěkný bílý trička to byly...

"Nejšťastnější běh v tvém životě"

Cože? Že mám na sobě někde barvu?

Duhové zatmění

Vybíháme


Tolik barev ještě Borský park nezažil



Ještě teď po dvou dnech na sobě někde najdu zbytek barvy... Ale stálo to za to! Rozhodně!

A PŘÍŠTÍ ROK ZNOVU!
Přidejte se i vy.

Take care and I talk to you soon!

Lil'
xxx

Žádné komentáře :

Okomentovat